首页 > 阅读 > 英语阅读 > 正文详细

双语美文: A Red Red Rose 一朵红玫瑰

类型: 英语阅读 发布:2021-10-13 16:57:07 更新:2024-04-25 21:46:28

人气浏览:

A Red, Red Rose

我的爱人像朵红红的玫瑰

O my Luve is like a red, red rose

呵,我的爱人像朵红红的玫瑰,

That’s newly sprung in June;

六月里迎风初开;

O my Luve is like the melody

呵,我的爱人像支甜甜的曲子,

That’s sweetly played in tune.

奏得和谐又合拍。

双语美文: A Red Red Rose 一朵红玫瑰As fair art thou, my bonnie lass,

我的好姑娘,多么美丽的人儿!

So deep in luve am I;

请看我,多么深挚的爱情!

And I will luve thee still, my dear,

亲爱的,我永远爱你,

Till a’ the seas gang dry.

纵使大海干枯水流尽。

Till a’ the seas gang dry, my dear,

纵使大海干枯水流尽,

And the rocks melt wi’ the sun;

太阳将岩石烧作灰尘,

I will love thee still, my dear,

亲爱的,我永远爱你,

While the sands o’ life shall run.

只要我一息犹存。

And fare thee weel, my only luve!

珍重吧,我唯一的爱人,

And fare thee weel awhile!

珍重吧,让我们暂时别离,

And I will come again, my luve,

但我定要回来,

Though it were ten thousand mile.

哪怕千里万里。

相关推荐